قیمت دستگاه اکسیلیس

فروشگاه طب پوست ایرانیان

شنبه ۱۹ اسفند ۰۲

قیمت دستگاه اکسیلیس

۳ بازديد

دستگاه اکسیلیس مدل رو میزی به عنوان یک دستگاه رفع چین و چروک BTL EXILIS ULTRA 360 قابل حمل M6 مناسب برای سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست با تضمین اصالت و کیفیت کالا و گارانتی و خدمات پس از فروش طب پوست ایرانیان ارائه می شود . با طب اسکین همراه باشید تا بیشتر با مزایا و عملکرد این دستگاه آشنا شوید .

دستگاه اکسیلیس EXILIS دارای فرکانس رادیویی و سونوگرافی برای تحریک لیپولیز چربی و در نهایت لیفت و جوان سازی پوست در سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی سلامت و زیباییپوست مورد استفاده قرار می گیرد.

پالس های این دستگاه زیبایی پوست به منظور محکم کردن پوست و بهبود بافت پوست به کاهش حجم سلول های چربی و تسریع در تولید کلاژن کمک می کند. این مدل قابل حمل جدید است و قیمت دستگاه پایین تر و هزینه حمل و نقل کمتری دارد.

کاربرد اصلی دستگاه اکسیلیس مدل رو میزی :

  • لیفت صورت، سفت کردن پوست، کاهش چربی، لاغری بدن، فرم دادن به بدن، برای ارتقا و تسریع متابولیسم بدن
  • دقیق: EFC (کنترل جریان انرژی) منحصر به فرد تضمین می کند که سطح بهینه قدرت در هر زمان به بافت هدف تحویل داده می شود.
  • عملکرد انعطاف پذیر: تغییر قدرت و خنک کننده در طول درمان به اپراتور اجازه می دهد تا بافت عمیق را تا لایه سطحی درمان کند.
  • تأثیر قابل توجه: بیماران در بسیاری از مطالعات بالینی نتایج برجسته‌ای را در شکل‌دهی و سفت کردن بدن گزارش کرده‌اند؛ تحویل همزمان RF و اولتراسوند درمان بالینی مؤثرتری را برای بیماران فراهم می‌کند.
  • ایمن و بدون درد: دمای پوست در طول جلسه برای حداکثر ایمنی کنترل می شود. گرمایش و سرمایش کنترل شده تضمین می کند که انرژی بدون درد به اعماق مختلف بافت منتقل می شود.

عملکرد دستگاه اکسیلیس مدل رو میزی:

1. سفت کردن پوست و رفع چین و چروک ناحیه صورت، گردن و بدن.
2. کانتور کردن شکم، ران، بازوها، ساق پا و بیشتر نواحی بدن.
3. در کاهش چین و چروک و رسوبات چربی که در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاومت می کنند موثر است.

تئوری کاری
انرژی RF تا حد زیادی به حل چربی کمک می کند، سلول های چربی را حل می کند و مایع را به سیستم انحراف لنفاوی تزریق می کند.
سلول های چربی عمدتاً به 3 ترکیب شیمیایی تجزیه می شوند: آب، گلیسیرین، اسید چرب. آب و گلیسیرین وارد سیستم لنفاوی شده و
همراه با ادرار بدن را به بیرون دفع می کنند. اسیدهای چرب با گرمایش RF متابولیسم را تسریع می کنند، توسط کبد جذب می شوند و به انرژی تبدیل می شوند.
RF تک قطبی Foused می تواند به سرعت و به طور موثر فیبر کلاژن را حل کند، ساختار بافت کلاژن را جدا کند. در طول فرآیند بهبودی طبیعی،
فیبروبلاست فیبر کلاژن را تحریک می کند و باعث می شود که فیبر کلاژن جدید به طور فعال ایجاد کند. دسته بندی مجدد کلاژن نوزادان

ویژگی دستگاه اکسیلیس مدل رو میزی:

ولتاژ: 110 ولت / 220 ولت 50-60 هرتز کلمات کلیدی: هایفو متمرکز/سونوگرافی/کاهش وزن
دسته: دو دسته
نوع: دستگاه لاغری
اعمال برای: سالن یا کلینیک
ویژگی: کاهش وزن / لیفت صورت
فناوری: BTL56
اندازه بسته: * 17.0 * 56.0 (سانتی متر)
وزن ناخالص/بسته: 15.0 (کیلوگرم)

BTL EXILIS نخبه چیست؟

دستگاه BTL Exilis یک لیزر ترکیبی است که از موج و گرما و فرکانس رادیویی برای سفت کردن پوست و حتی حل کردن سلولهای چربی استفاده می کند. از این فناوری می توان برای سفت کردن پوست تقریباً در هر ناحیه استفاده کرد ، اما بطور مکرر برای درمان کیسه های اطراف چشم ، افتادگی پلک ها و افتادگی پلک ها و گردن های خنجر و ناحیه قفسه سینه استفاده می شود.

از Exilis همچنین برای محوطه سازی بدن بخصوص در قسمت های چربی سفت و سخت مانند زیر چانه ، ناحیه سینه بند ، زانوها ، دستگیره های عشق ، شکم و… استفاده می شود. این درمان در صورت انجام یک سری از درمانها بی خطر و مؤثر است.

1) توابع اصلی دستگاه BTL EXILIS ELITE:

دستگاه Exilis باعث سفت شدن پوست غیر تهاجمی ، سریع و مؤثر و همچنین درمان چین و چروک می شود. نتایج قابل مشاهده اغلب به سرعت مشاهده می شود ، و بیماران ما چنین نتایج شگفت انگیزی را مشاهده می کنند که از Exilis در مناطق مختلف استفاده می کنند! از Exilis می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

کاهش چین و چروک

سفت شدن پوست

یکنواخت تر ، پوست به نظر جوان تر

افزایش تولید کلاژن

توضیحات محصول

1. معرفی دستگاه رفع چین و چروک قابل حمل محصول BTL EXILIS ULTRA 360

دستگاه BTL EXILIS نخبه چیست؟ BTL Exilis یک لیزر ترکیبی است که از موج و گرما و فرکانس رادیویی برای سفت کردن پوست و حتی حل کردن سلولهای چربی استفاده می کند. از این فناوری می توان برای سفت کردن پوست تقریباً در هر ناحیه استفاده کرد ، اما بطور مکرر برای درمان کیسه های اطراف چشم ، افتادگی پلک ها و افتادگی پلک ها و گردن های خنجر و ناحیه قفسه سینه استفاده می شود.

از Exilis همچنین برای محوطه سازی بدن بخصوص در قسمت های چربی سفت و سخت مانند زیر چانه ، ناحیه سینه بند ، زانوها ، دستگیره های عشق ، شکم و… استفاده می شود. این درمان در صورت انجام یک سری از درمانها بی خطر و مؤثر است.

دستگاه BTL EXILIS ELITE چگونه کار می کند؟ BTL EXILIS ELITE با استفاده از فرکانسهای اولتراسوند و رادیویی برای نفوذ در پوست با گرما ، باعث کوچک شدن سلولهای چربی ، رشد کلاژن و منقبض شدن پوست می شود. سلولهای چربی سرانجام می میرند و از طریق سیستم لنفاوی سرازیر می شوند.

جزئیات دستگاه BTL EXILIS ELITE

2. پارامتر محصول (مشخصات) دستگاه رفع چین و چروک قابل حمل BTL EXILIS ULTRA 360

. ویژگی محصول و کاربرد دستگاه حذف چین و چروک قابل حمل BTL EXILIS ULTRA 360

1) توابع اصلی دستگاه BTL EXILIS ELITE:Exilis باعث سفت شدن پوست غیر تهاجمی ، سریع و مؤثر و همچنین درمان چین و چروک می شود. نتایج قابل مشاهده اغلب به سرعت مشاهده می شود ، و بیماران ما چنین نتایج شگفت انگیزی را مشاهده می کنند که از Exilis در مناطق مختلف استفاده می کنند! از Exilis می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

کاهش چین و چروک

سفت شدن پوست

یکنواخت تر ، پوست به نظر جوان تر

افزایش تولید کلاژن

2) مزایای دستگاه BTL EXILIS ELITE.ایمنی: درجه حرارت پوست در تمام طول جلسه برای حداکثر ایمنی کنترل می شود.

بدون درد: گرمایش و سرمایش کنترل شده اطمینان حاصل می کند که انرژی بدون درد به اعماق مختلف بافت منتقل می شود.

مؤثر: تحویل همزمان RF و سونوگرافی یک درمان بالینی مؤثرتر را در اختیار بیماران قرار می دهد.

راحت: بیمارانی که هیچ ناراحتی ندارند به معنای واقعی کلمه می توانند تمرین خود را از سر بگیرند یا بلافاصله پس از درمان به کار خود برگردند.

اثر قابل توجه: بیماران در بسیاری از مطالعات بالینی نتایج برجسته ای را در شکل دهی و سفت شدن بدن گزارش داده اند.

دقیق: EFC منحصر به فرد (کنترل جریان انرژی) اطمینان حاصل می کند که میزان بهینه قدرت در همه زمان ها به بافت هدف تحویل داده می شود.

عملکرد انعطاف پذیر: تغییر نیرو و خنک کننده در طول درمان به اپراتور اجازه می دهد تا بافت عمیق را تا تمام لایه سطحی درمان کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.